В теперішній час найбільш поширеними є поліетиленові пакети в силу їхньої міцності та довговічності. Тому нанесення на поверхню поліетиленового пакету фірмового логотипу - це грамотний маркетинговий хід, який дозволяє ненав'язливо донести до людини рекламну інформацію.
Пакети майка виготовляються із ПНТ, тобто поліетилену низького тиску, товщина плівки яких становить 15-35 мкм. ПНТ-пакетам характерні звичний шелест і широкі ручки. Дно пакетів майка запаюється таким чином, щоб шов виходив міцним та стійким до розриву. Ручки ПНТ-пакетів розраховані на серйозні навантаження і не розтягуються у процесі використання. Бічні складки таких пакувальних виробів сприяють збільшенню їх місткості. У них низька собівартість через використання у виробництві тонкої плівки. Пакети майки з логотипом ідеально підійдуть в якості фірмової упаковку для різноманітних торгових точок для швидкого обслуговування клієнтів.
Пакети із вирубною ручкою виготовляються із ПВТ, тобто поліетилену високого тиску. ПВТ-пакетам характерні гладка глянсова поверхня, яка стійка до дії гострих предметів і ідеально підходить для нанесення повнокольорового друку. У таких пакетів непогана місткість, вони досить міцні. ПВТ-пакети відмінно підійдуть для компаній, які стурбовані якістю сервісу та хочуть придбати ефективний рекламний носій. Такі пакети ідеально підійдуть для магазинів одягу, взуття та ін.
На поверхні пакетів друкують не лише логотипи, а й іншу важливу інформацію: назву компанії, телефони, адреси офлайн-точок та профілів у соціальних мережах. Все це робиться з метою недорогої та ефективної реклами, підвищення впізнаваності того чи іншого бренду та, відповідно, лояльності споживачів. Зображення на пакетах – повноцінна частина рекламної стратегії.
Для нанесення фірмового зображення на пакетах використовують метод флексодруку рідкими фарбами, що швидко висихають. Під кожне зображення виготовляють світлочутливу форму, що фіксується на друкарському валі. Поліетилен проганяють через вал, а частини форми, покриті фарбою, створюють на поверхні відбиток картинки. Друк може бути з однієї або двох сторін. У другому випадку потрібно більше фарб та додаткових флексоформ. Проте результат набагато ефективніший - малюнок проглядається незалежно від розташування пакета.
Флексографія має доступну ціну, універсальність, забезпечує довговічність нанесеного зображення, а фарби, що використовуються у флексодруку, безпечні для навколишнього середовища в силу свого водного або спиртового складу.
До етапів нанесення зображення на пакети майка або банан належать:
Фарби наносяться почергово, за рахунок чого готова фірмова упаковка може поєднувати різні кольори – від одного до чотирьох відтінків.
Завдяки роботі нашого спеціалізованого підприємства у вас є унікальна можливість вибору та замовлення фірмової поліетиленової упаковки з логотипом. Також вагомим фактором для багатьох стане наша цінова політика, завдяки якій будь-яке торгова чи виробнича компанія або підприємець зможуть замовити та отримати цю продукцію. Робота без посередників максимально пришвидшить виконання вашого замовлення.
Тому не зволікайте, вибирайте необхідну вам упаковку з логотипом та замовляйте її на підприємстві «Пласт» ☎️ 067-734-83-96.